Gönderen: tashunko | Şubat 28, 2009

Altay’a M.Sedef dopingi

Sezon başında Beşiktaş’tan transfer edilen yıldız futbolcu sakatlık dönemini atlattı.

Altay’ın büyük umutlarla Beşiktaş’tan kiraladığı ancak sakatlığı nedeniyle uzun süre takımdan uzak kalan yıldızı Mehmet Sedef içini Yeni Asır’a döktü. İlk yarıdaki Karşıyaka derbisinde sakatlanıp 156 gündür formasından uzak kalan 22 yaşındaki sol kanat oyuncusu, “Çok zor günler geçirdim. Sinirlerim çok yıprandı, ağladığım günler oldu. Uykularımda kabuslar görüyordum. Şükürler olsun her şey bitti. Yepyeni bir sayfa açtım” dedi. Üst üste beş kez sakatlığının nüksetmesinin kendisini çok yıprattığını belirten genç oyuncu, “Tam iyileştim derken sakatladım. Hiç bir zaman kaçmadım. Altay’a faydalı olamamak beni çok üzdü. Yılmadan çalıştım. Artık eskiyi düşünmek istemiyorum. Altay’ın Süper Lig’e çıkması için elimden geleni yapacağım. Aldığım paranın hakkını da vereceğim. Altay’ın büyüklüğünü gördüm. Taraftarların sevgisi beni çok heyecanlandırıyor” dedi.

Boluspor’dan değil soğuktan korkuyorlar.

Boluspor’un son beş maçta 15 puan toplamasının yanı sıra iklim şartlarının zorluğu Altay’ı korkutuyor. Hafta sonu büyük ihtimalle Bolu’da kar yağışının olacağı ve Bolu’da zeminin donacağını söyleyen Teknik Direktör Tahir Karapınar, “Rakipten değil, soğuk ve buzlu zeminden çekiniyoruz” dedi. Karapınar, maç başlayınca futbolcularının donmuş zemine çabuk adapte olması gerektiğini belirterek, “Özellikle savunma bölgesinde topu çok çabuk uzaklaştırmak zorundayız. Ceza alanında karambol yaratılmasını önlemeliyiz. Futbolcularımı bu konuda uyardım” diye konuştu.

Bir Cevap Yazın

Kategoriler

