Gönderen: tashunko | Haziran 26, 2009

KONUŞMAZ: ”BEN ALTAYLIYIM”

Yapacak başka haber bulamayan ve haber sıkıntısı çeken basınımıza duyurulur…İşte başkanımızın açıklamaları…

Başkanımız Niyazi Konuşmaz, Milliyet Gazetesi’nde kendisi hakkında yayınlanan haber ile ilgili açıklamada bulunmuştur …

Başkanımız Niyazi Konuşmaz, 26 Haziran 2009 tarihli Milliyet Gazetesi’nin Ege ekindeki Sayın Deniz Sipahi’ye ait köşe yazısında ve spor sayfasında yer alan “Altay Başkanı Niyazi Konuşmaz KSK üyesi çıktı” başlığıyla yayınlanan haber hakkında kamuoyunu bilgilendirme gereğinde duymuştur.

Başkanımız Niyazi Konuşmaz’ ın konu ile ilgili açıklamasıdır.

“Herhangi bir kulüp başkanının ya da yöneticisinin geçmişte bir kulübe üye olması her hangi bir yasa ile engellenmiş değildir. Karşıyaka Spor Kulübü’ne 1992 yılında üye olduğum doğrudur. Bu üyelik o dönemde Karşıyakalı dostlarımın ricası üzerine gerçekleşmiş bir üyeliktir.

Ancak 1997 yılı itibariyle kulüple hiç bir ilgim kalmadığı gibi aynı zamanda Karşıyaka Spor Kulübü üyeliğinden ayrıldığımı belirten istifanameyi de Karşıyaka Spor Kulübü’ne göndermiş bulunmaktayım. Göndermiş olduğum istifa yazısından sonra hiç bir şekilde üye aidatlarımı da ödemedim. Aradan geçen 12 yıl boyunca menejerlik hizmetleri yaptım ve İzmir kulüplerine sürekli destek oldum. En sıkıntılı dönemlerde Altay ve KSK’nin devre arası kamplarına katılmasını sağladım. Yaşamım boyunca Altaylı oldum ve Büyük Altayımız’a hizmet etmekten büyük onur duydum.

Ancak haberde ve köşe yazısında bir yöneticinin başka bir kulübe üye olması suçmuş gibi yansıtılmış. Hatta daha da ileri gidilerek, ‘Başkanlığı düşürülebilir mi?’ değerlendirmesi gibi art niyetli bir yaklaşıma bile yer verilmiştir.

Futbol Federasyonu Başkanımız Sayın Mahmut Özgener, Karşıyaka formasıyla şampiyonluk yaşamış bir futbolcudur. Ama aynı zamanda Altay’ın da efsane başkanlarındandır. Bucaspor’da altyapı yatırımıyla ünü ülke dışına yayılmış olan eski Başkan Sayın Mehmet Özkan aynı hizmeti İzmirspor’da da vermiştir. Görüldüğü gibi önemli olan hizmettir.

Dilerdim ki aynı araştırma, İzmir kulüplerinin üst düzey yöneticileri arasında hangisinin Galatasaray, Fenerbahçe ve Beşiktaş üyesi olduğu konusunda da yapılsın. Sadece İzmir’e hizmet vermiş olan Niyazi Konuşmaz yargılanırken, bu işi çıkarları doğrultusunda ya da İstanbul’a sevimli görünmek uğruna yapanları da öğrenelim.

Ben kulüpler arası dayanışmadan yana olan bir başkanım. Benim için önce Altay sonra da İzmir kulüpleri gelir.

İyi çalışmalar dileklerimle.”

ALTAY SPOR KULÜBÜ
NİYAZİ KONUŞMAZ
BAŞKAN

Bir Cevap Yazın

Kategoriler

