Gönderen: tashunko | Temmuz 6, 2010

Yazılanlar Gerçeği Yansıtmıyor

Burak basında çıkan haberlere resmi sitemizden yaptığı açıklamayla tepki gösterdi

Süper Lig kulüplerinden gelen tekliflere rağmen, kulüpten hala alacaklarının bulunmasına rağmen sözleşmesini 1 yıl daha uzatan Burak Çalık, imza törenine katılmamasıyle ilgili saptırılan haberlere tepki gösterdi. Resmi sitemizde yayınlanan haber şu şekilde;

Geçtiğimiz hafta Yönetim Kurulumuz ile yaptığı görüşme sonrasında sözleşmesini 2012 yılına kadar uzatan futbolcumuz Burak Çalık, “Maddi konularda anlaşamadığı için yönetime rest çekti” şeklinde çıkan haberlere tepki göstererek bu haberlerin gerçeği yansıtmadığını belirtti.

Burak Çalık, yaptığı yazılı açıklamada şu ifadelere yer verdi;

“Başkanımız Ahmet Taşpınar ile yaptığım görüşmede para konuşmadım, alacaklarım ile ilgili ödeme planı dahi istemedim, salt Altaylılık ruhuyla hareket ettim. Toplu imza törenine katılıp, Mehmet Şen ve diğer genç arkadaşlar ile birlikte imza atmayı ben de istedim ama maalesef törene yetişemedim. Bunun ‘rest çekme’ olarak algılanması açıkçası çok gücüme gitti. Oysa ben zaten bundan 10 gün önce yaptığım görüşmenin ardından sözleşmemi 2012 yılına kadar uzatmıştım. Benimle ilgili bir haber yapılırken bana da sorulmasını tercih ederim”

Kaynak:  altay.org.tr

Bir Cevap Yazın

Kategoriler

