Gönderen: tashunko | Temmuz 10, 2010

Hedefimiz güçlü altyapı

Altyapı Yönetim Kurulumuz, Habip Sak başkanlığında işbaşı yaptı….

HEDEFİMİZ GÜÇLÜ ALTYAPI

Türk futboluna sayısız yetenekli futbolcu kazandıran ve kazandırmayı da kendine görev edinmiş olan Kulübümüz Altyapısı, yetiştirdiği yetenekli ve karakterli futbolculara yenilerini eklemek için çalışmalarını sürdürüyor.

Habip Sak Başkanlığında 17 kişilik özerk bir yönetim kurulu oluşturan Altyapı Yönetimimiz, Gençlik Geliştirme Teknik Sorumluluğu’na ise Nuri Adıgüzel’i getirdi.

Altyapı Yönetimimiz, kendi bünyesinden yetiştirdiği futbolcuları A Takıma kazandırmayı ve kulübümüzün kuruluşunun 100. yılında profesyonel takımımızın dış transfere gerek duymadan takım oluşturmasını sağlamayı hedefliyor.

Altyapı Yönetim Kurulu Başkanımız Habip Sak,  Bornova Belediye Başkanı M. Kamil Sındır,  Yönetim Kurulu Başkanımız Ahmet Taşpınar ve geçmiş dönem Yönetim Kurulu Başkanlarımızdan Nafiz Zorlu’dan büyük destek aldıklarını belirterek, kendilerine teşekkür etti.

Yeni oluşan Altyapı Yönetim Kurulumuz şu isimlerden oluşuyor.

Habib Sak (Başkan),  Yaşar Yaşa,  Hüseyin Sarıkaya,  Mehmet Emin Aydın,  Gürsel Canerler,  Altay Mol,  Oray Zengin, Tamer Telek,  Birol Çağıran,  Selçuk Mendeş,  Ahmet Turan,  Erkan Şimşek,  Sadık Yıldız,  Ömer Parlagörür,  Kerim Ali Demir ve Şevket Süsler.

Bir Cevap Yazın

Kategoriler

